Orgaan der Mens Alumni (OMA)

Het OMA is onze alumni-vereniging, deze vereniging is opgericht in 2007. Deze vereniging is voor ons van grote waarde en wij bedanken het OMA dan ook jaarlijks met minimaal een diner en een borrel.

Om lid te worden van het OMA moet je donateur of begunstiger worden. Wanneer je lid bent van het OMA kan je op de hoogte blijven van Mens-Activiteiten door middel van de nieuwsbrief en Anthropos. Lid worden kan via het volgende formulier. Het ingevulde formulier kan dan worden doorgemaild naar bestuur@mens-vu.nl.

Als donateur dien je minimaal twee keer jaarlijks een donatie van minimaal 10 euro te doen aan studievereniging Mens. Mocht je echter willen stoppen met doneren, dan blijf je gewoon lid van het OMA.  Als begunstiger daarentegen, doneer je eenmalig 25 euro. Lidmaatschap kan altijd schriftelijk opgezegd worden.

Verder wordt er contact met je gezocht voor onder andere carrièredagen en symposia. Zou je alsnog graag deel willen uitmaken van deze gelegenheden maar niet van het OMA, neem dan contact met ons op via bestuur@mens-vu.nl.

Publicaties

Dit zijn publicaties van OMA-leden! Als je zelf nog een bijdrage hebt, stuur deze dan op naar bestuur@mens-vu.nl.

Anette Houweling "Sparing the contralateral submandibular gland in oropharyngeal cancer patients: a plannning study."
Marcel van 't Hoff "A programmable light engine for quantitative single moleculeTIRF and HILO imaging"
Marcel van 't Hoff "Luccardini - Getting Across the Plasma Membrane and Beyond IntracellularUses of Colloidal Semiconductor Nanocrystals"
Marcel van 't Hoff "Screening by imaging: scaling up single-DNA-molecule analysis with a novel parabolic VA-TIRF reflector and noise-reduction techniques"