Wat kun je na je studie MNW en BMTP?

Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met het behalen van je bul, je bent nu officieel MNW alumnus! Na de studie Medische Natuurwetenschappen of Biomedical Technology and Physics wil je uiteraard verder. Hierbij kan je ervoor kiezen om te promoveren of uiteraard om een baan te zoeken.

Je kan ook in aanmering komen voor het certificaat voor de Nederlandse Vereniging voor Klinische Fysica (NVKF) bij het volgen van een specifiek vakkenpakket en dan ben je toelaatbaar voor de opleiding tot klinisch fysicus.

Naast informatie over de bovengenoemde zaken is er tevens een werkplekkenbestand waar wij bijhouden waar andere MNW-alumni terecht zijn gekomen.

Daarnaast nog wat praktische zaken:

Het Orgaan der Mens-alumni
Het Orgaan der Mens-alumni is een orgaan waarbij het contact met alumni vanuit studievereniging Mens wordt onderhouden en waarbij je minimaal 1 maal per jaar in contact wordt gebracht met mede alumni. Kijk op de pagina voor meer informatie.

Alumni LinkedIn
Tevens hebben we een Alumni LinkedIn pagina gemaakt zodat jullie als alumni beter in contact kunnen blijven. Wordt hier dan ook lid van!