Word lid van de lustrumcommissie!

17 maart 2021

Geachte MENSen,

Zoals sommige van jullie al weten is studievereniging Mens vorig jaar 20 jaar oud geworden. Om dit te vieren zal een lustrummaand worden georganiseerd door de lustrumcommissie, en deze zal in november van dit jaar plaatsvinden. Er zullen allemaal verschillende evenementen worden georganiseerd om het 4de lustrum van onze studievereniging te vieren.

Maar om deze maand een van de beste uit je studententijd te maken hebben we JOUW hulp nodig! Wij zoeken namelijk nog enthousiaste MENSen die graag zouden willen helpen bij het organiseren van deze once in a lifetime experience.

Dus ben jij geïnteresseerd in het organiseren van verschillende evenementen (zoals sportactiviteiten, borrels en educatieve workshops) en zou je ons willen helpen bij het neerzetten van een geweldige maand, kom dan bij de lustrumcommissie! Samen met jou gaan we zorgen dat niemand vergeet hoe geweldig de viering van het 20-(eigenlijk 21)-jarige bestaan van MENS was. Als je je zou willen aansluiten bij onze commissie kan je contact opnemen met een van onze leden (zie https://svmens.nl/vereniging/organisatie/commissies) of mailen naar lustrumcie@mens-vu.nl en hopelijk zien we jou dan op een van onze vergaderingen, en anders tot November!