Werving Bestuur XXI!

24 september 2020

Wij zijn alweer op zoek naar het volgende bestuur der S.V. Mens! Bij dezen is de sollicitatieperiode voor de bezetting van bestuur XXI geopend.

Een bestuursjaar bij de studievereniging is uitdagend en een verbreding op je huidige studentenleven. Je verzorgd evenementen, houdt je bezig met zaken binnen en omtrent de vereniging en bent verantwoordelijk voor het dagelijks bestuur.

Een functie binnen het bestuur geeft je de mogelijkheid om nieuwe ideeën uit te voeren, je communicatieve en sociale vaardigheden uit te breiden en jezelf verder te ontplooien.

Hierbij nog wat nadere informatie over de functies.

Voorzitter

Als voorzitter ben je het aanspreekpunt van de studievereniging en eindverantwoordelijke. Je bent vooral bezig met het overzien en ondersteunen van de bezigheden van het bestuur.

Als voorzitter zit jij de bestuursvergaderingen voor en bezoek je verschillende vergaderingen en overleggen buiten de vereniging, bijvoorbeeld met broertjesverenigingen, het faculteitsbestuur, zusjesverenigingen en de facultaire en universitaire studentenraad. Binnen deze overleggen probeer je overzicht te houden van de gang van zaken binnen en buiten de verenigingen, het belang van je leden en de vereniging naar voren te brengen binnen belangrijke besluiten en samen met je bestuur de vereniging draaiende gehouden.

Geïnteresseerd? Stuur dan uiterlijk 18 oktober je sollicitatiebrief + CV naar sollicitaties@mens-vu.nl! Voor meer informatie over de functie voorzitter kan je Tobi (onze voorzitter) altijd aanspreken.

Image may contain: 1 person, text that says "Ben jij goed in overzicht houden, leidinggeven en kan jij verantwoordelijk en representatief werken? Solliciteer dan naar de functie Voorzitter en zet de eerste stap naar een prachtig en leerzaam bestuursjaar! GEİNTERESSEERD? Stuur dan uiterlijk 18 oktober je sollicitatiebrief CV naar sollicitaties@mens- vu.nl! Voor meer informatie over de functie voorzitter kan je Tobi (onze voorzitter) altijd aanspreken. Studievereniging Mens zoekt een nieuw bestuur! Bestuursfunctie: Voorzitter"

Secretaris

Solliciteer dan nu voor de functie Secretaris! Als secretaris ben je betrokken bij de documentatie binnen de vereniging. Je bent onder meer notulist bij bestuursvergaderingen en Algemene Ledenvergaderingen. Daarnaast zul je je bezig houden met het bijhouden van de mail, het versturen van verjaardagskaartjes en Anthropoi naar leden, het bijhouden van de ledenadministratie, het Orgaan der Mens Alumni en houd je je bezig met het reserveren van lokalen voor evenementen.

Geïnteresseerd? Stuur dan uiterlijk 18 oktober je sollicitatiebrief + CV naar sollicitaties@mens-vu.nl! Voor nadere informatie over de functie Secretaris kun je Shailendra (onze secretaris) benaderen.

Image may contain: 1 person, text that says "Houd je ervan om gestructureerd bezig te zijn? Vind je het leuk om goed overzicht te houden en ervoor te zorgen dat de organisatie binnen de vereniging goed verloopt? Solliciteer dan nu voor de functie Secretaris! GEÏNTERESSEERD? Stuur dan uiterlijk 18 oktober je sollicitatiebrief CV naar sollicitaties@mens-vu.nl! Voor nadere informatie over de functie Secretaris kun je Shailendra (onze secretaris) benaderen. Studievereniging Mens zoekt een nieuw bestuur! Bestuursfunctie: Secretaris"

Penningmeester

Ben jij goed in met getallen omgaan, overzicht houden en organiseren? Dan is is de functie penningmeester misschien wel wat voor jou!

Als penningmeester ben je bezig met de boekhouding van de vereniging, organiseer je de boekverkoop, verstuur je incasso’s en houd je overzicht op de in-en uitgaven van de vereniging. Je werkt nauw samen met de penningmeesters van commissies en helpt ze met hun financiën.

Geïnteresseerd? Stuur dan uiterlijk 18 oktober je sollicitatiebrief + CV naar sollicitaties@mens-vu.nl! Voor nadere informatie over de functie penningmeester kun je Isabel (de huidige penningmeester) benaderen.

Image may contain: 1 person, glasses, text that says "Kan jij goed overzicht houden, organiseren en kan je een beetje goed omgaan met getallen? Dan is is de functie penningmeester misschien wel wat voor jou! GEÏNTERESSEERD? Stuur dan uiterlijk 18 oktober je sollicitatiebrief+ CV naar sollicitaties@mens-vu.nl Voor nadere informatie over de functie penningmeester kun Isabel (de huidige penningmeester) benaderen. Studievereniging Mens zoekt een nieuw bestuur! Bestuursfunctie: Penningmeester"

Onderwijs

Solliciteer dan nu voor de functie Commissaris Onderwijs! Als Commissaris Onderwijs krijg je kennis van het onderwijssysteem en continueer je de onderwijsdocumentatie binnen de vereniging, zoals het minorbestand, masterbestand, stagebestand, werkplekkenbestand en het tentamenoverzicht. Daarnaast houd je je bezig met organiseren van een stageavond, bachelorvoorlichtingsdag, masterdag en P-in-1-uitreiking. Ook zul je samenwerken met onderwijspersonen als de MNW Voorlichter, studieadviseur, opleidingsdirecteur en mastercoördinator.

Geïnteresseerd? Stuur dan uiterlijk 18 oktober je sollicitatiebrief + CV naar sollicitaties@mens-vu.nl! Voor nadere informatie over de functie Secretaris kun je Brechje (onze Commissaris Onderwijs) benaderen.

Image may contain: 1 person, text that says "Vind je het fijn om samen te werken en lijkt het je leuk om dingen te organiseren? Solliciteer dan nu voor de functie Commissaris Onderwijs! GEïNTERESSEERD? Geïnteresseerd? Stuur dan uiterlijk 18 oktober je sollicitatiebrief CV naar sollicitaties@mens vu.nl! Voor nadere informatie over de functie Secretaris kun je Brechje (onze Commissaris Onderwijs) benaderen. Studievereniging Mens zoekt een nieuw bestuur! Bestuursfunctie: Commissaris Onderwijs"