Ledenkamer

De ledenkamer (Mens-kamer) van studievereniging Mens bevindt zich op het moment in het WN-gebouw in kamer TK-18. Dit betreft de kelder van het WN-gebouw helemaal aan het einde van het gebouw. In de Mens-kamer bevindt zich een pooltafel, twee werkcomputers, een Playstation, koelkasten gevuld met koud drinken, een vriezer gevuld met tosti’s en een hoop andere attributen zoals een volleybal, bordspellen en een fietspomp, maar ook leenboeken en interessante tijdschriften.
De openingstijden van de Mens-kamer zijn als volgt:

Maandag t/m vrijdag        8.30 – 17.30u
Zaterdag                                Gesloten
Zondag                                   Gesloten

Is de Mens-kamer een keer niet om 8.30 open en sta je wel voor de deur? Mail dan het bewijs naar het bestuur: bestuur@mens-vu.nl . Dan heb je namelijk recht op taart.

Verhuizing

De VU zal het WN-gebouw gaan slopen en (deels) renoveren. Voor de studie MNW heeft dit veel gevolgen, omdat een groot deel van de lessen en practica momenteel plaatsvinden in het deel van het WN-gebouw wat gesloopt gaat worden. De VU zal als eerst het achterste deel van het WN-gebouw (de vleugel aan de oostzijde) gaan afbreken. Dit is ook de zijde waar momenteel de Mens-kamer zich bevindt. Wij zullen dus, net als veel onderzoeksgroepen, tijdelijk moeten verhuizen totdat het gerenoveerde WN-gebouw af is. Voorlopig zal onze ledenkamer zich bevinden in kamer WN-R521. Vanaf onze ledenkamer hebben we uitzicht op de achterzijde van het WN-gebouw en op een deel van de trambaan.